Klubbkveld 7.februar 2023

Publisert av Bengt Haugnæss den 24.03.23. Oppdatert 01.02.24.

Smilet i ditt eget speil, det er ikke alltid så enkelt å smile i sitt eget speil, eller være stolt, glad og fornøyd med seg selv å det du får til. Men det er utrolig viktig. Det er viktig å ha det godt med seg selv å trives med den man er. Smile til sitt eget speil kan være en fin ting å gjøre.

Se hele mennesket, det å kunne se hele mennesket er nok veldig viktig i dagens samfunn for det er strenge krav til det å være menneske fortiden. Vi vil alltid se andre og bedømme andre mennesker gjennom ditt eget filter. Men det er ikke alltid at det blir et korrekt bilde av det.

Liv bøye, vi alle trenger en liv bøye innimellom. Det kan være så lite som at noen bryr seg om deg, spør deg om hvordan har du det? Min livbøye når jeg var psykisk syk var mange, det var familie, venner, kollegaer og DPS med psykolog.

Alene, jeg følte meg mye ensom og alene når jeg var psykisk syk, selv om jeg hadde mange rundt meg. Men det var ingen som tok følelsene, tankene eller marerittene fra meg. De hadde jeg, de var det jeg som eide helt alene. De kunne ingen ta i fra meg.

Kristoffer Sveen