Lionslekene 2.mars 2024

Publisert av Bengt Haugnæss den 31.01.24.

Sekretariat før Lekene

Madeleine Krogsether, telefon: 48 18 91 31, E-post: madeleine.krogsether@kongsvinger.kommune.no Monica Flåseth, telefon: 95 10 04 07, E-post: Monica.flaseth@kongsvinger.kommune.no Registrering/Oppmøte: Alle aktiviteter foregår i Kongsvingerhallen, Markensvegen Sekretariat: Samme sted. Samarbeidspartnere for aktivitetene: Kil-friidrett, Livsglede, Kongsvingers Golfklubb, Kongsvinger jeger- og fiskeforening, Kongsvinger klatreklubb, Kongsvinger frisbeeklubb, Kil-toppfotball, KIL Håndball, Brandval og Kongsvinger orienteringsklubb, KOBRA, Kongsvinger ro- og padleklubb. Kongsvinger Lions Club er ansvarlig arrangør og har med seg Kongsvinger kommune, avdeling Aktiv fritid og Kongsvinger frivilligsentral.

Lionslekene invitasjon ,endelig.pdf