Lions Førerhundskole

Publisert av Bengt Haugnæss den 13.12.23.

Kjære Lions venner i LC Årnes

Vi vil få takke for det betydelige bidraget dere har gitt til Lions Førerhundskole. Dette setter vi meget stor pris på og vi håper interessen for skolen vil vare ved!

Skolen er ett av Lions Norges flaggskip og vi setter vår ære i å holde dette i hevd. Alle skal vite at vi gjør alt vi kan for at skolen skal opprettholde sin faglige standard slik at brukerne får den opplæringen og de hundene de kan forvente. Hunder levert fra Lions Førerhundskole holder en høy standard. Dette skal vi alle være stolte av. Selv om NAV dekker en vesentlig del av kostnadene for å utdanne førerhunder, vil skolen alltid væreavhengig av bidrag fra klubbene.

Jan Espen Thorvaldsen

Styreleder